Skip to main content

Centrální operátor/ka CALL CENTRA

Úloha centrální operátorky/operátora CALL CENTRA spočívá v zajištění a realizaci hovorů na centrální lince SUEZ ze strany klientů a veřejnosti, kterým poskytuje základní informace o firmě/službách/kontaktech a případné přesměrování na konkrétní řešitele dotazů a jejich evidenci v systému CRM.

Odpovědnost

Pracovní náplň

  • zajištění a realizace hovorů na centrální lince SUEZ ze strany klientů a veřejnosti, kterým poskytuje základní informace o firmě/službách/kontaktech, a případné přesměrování na konkrétní řešitele dotazů a jejich evidenci v systému CRM
  • zadávání on-line obchodní poptávky přes web do CRM a předání odpovědným osobám
  • vyřizování emailové komunikace z komunikačního emailu společnosti a předávání odpovědným osobám
  • zajištění aktualizace základních informací na webu/intranetu SUEZ dle potřeb zákazníků, případné návrhy na zlepšení informovanosti zákazníků
  • aktivní telefonní oslovování klientů, dle pokynů nadřízeného
  • zjišťování zpětné vazby/ spokojenosti zákazníků SUEZ s poskytovanými službami a evidence v systému CRM, dle pokynů nadřízeného
  • zadávání informací, dle platné metodiky a pokynů nadřízeného do SW CRM

Profil uchazeče

Požadavky

Pictogram picture
Vzdělání
minimálně SŠ vzdělání
Pictogram picture
Znalosti

znalost AJ

řidičský průkaz sk. B

Kompetence

  • efektivní komunikace
  • pečlivost
  • prozákaznický přístup
  • zvládání zátěže
  • trpělivost
Rozvoj

Další osobní růst

  • možnost seberealizace a dalšího odborného i osobního růstu
  • účast na firemním vzdělávacím programu
Nejčastěji vyhledávaná slova
Top