Skip to main content

Prodejce/kyně v CALL CENTRU

Úloha prodejce/kyně v CALL CENTRU spočívá v realizaci obchodní činnosti u malých klientů.

Odpovědnost

Pracovní náplň

Odpovědnosti

  • realizace obchodní činnosti v oblasti dle dané obchodní politiky SUEZ VZ
  • plnění obratu oblasti a ziskovosti zakázek
  • příprava smluv, nabídek a dalších dokumentů pro obchodní realizaci zakázek u malých klientů
  • příprava podkladů a informací pro osobní kontakt PE s klientem
  • aktivní vyhledávání nových malých klientů
  • zpětná vazba od malých nárazových klientů
  • odezva z konferencí, inzerce, odborných seminářů, dnů otevřených dveří
  • zadávání informací do SW, předávání informací odpovědným osobám obchodního úseku a fin. účtárny
  • evidence veškeré obchodní dokumentace

Profil uchazeče

Požadavky

Pictogram picture
Vzdělání
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
Pictogram picture
Zkušenosti
zkušenosti na obdobné pozici
Pictogram picture
Znalosti
znalost práce se sadou MS Office

Kompetence

  • efektivní komunikace
  • schopnost týmové práce
  • prozákaznický přístup
  • proaktivita
  • vytrvalost
  • pečlivost
 
Rozvoj

Další osobní růst

  • možnost seberealizace a dalšího odborného i osobního růstu
  • účast na firemním vzdělávacím programu
Nejčastěji vyhledávaná slova
Top