Skip to main content

Strategický/á nákupčí

Úloha strategického/strategické nákupčí spočívá v přidělení stávajících komodit včetně souvisejících skupinových rámcových dodavatelských smluv a kompletním zajištění výběrových řízení.

Odpovědnost

Pracovní náplň

  • přidělení stávajících komodit (skupin materiálu a služeb) včetně souvisejících skupinových rámcových dodavatelských smluv
  • kompletní zajištění výběrových řízení (analýza trhu, příprava strategie a zadávacích podmínek, jednání s potenciálními dodavateli, vyhodnocení výběrových řízení dle interních pravidel společnosti)
  • využívání elektronické formy vedení výběrových řízení
  • uzavírání smluvních vztahů s vybranými dodavateli a odpovědnost za implementaci vyjednaných podmínek do společnosti
  • vyhodnocení plnění jednotlivých smluv, řešení případných reklamací a úpravy smluvních vztahů
  • aktivní pomoc odpovědným pracovníkům v organizačních jednotkách s definicí regionálních výběrových řízení a správy regionálních dodavatelských smluv včetně odborné pomoci s vedením těchto výběrových řízení elektronickou formou
  • komunikace s osobami uvnitř společnosti odpovědnými za konkrétní oblasti nákupu zboží a služeb (rozsah, množství, technické parametry, dodací podmínky)
  • příprava podkladů pro reporting úspor a dalších klíčových ukazatelů v oblasti nákupu za svěřenou komoditu (skupinu materiálu a služeb) směrem k vedení nákupního oddělení

Profil uchazeče

Požadavky

Pictogram picture
Vzdělání

minimálně SŠ vzdělání

Pictogram picture
Zkušenosti
praxe v oboru 2 roky
Pictogram picture
Znalosti

znalost AJ

řidičský průkaz sk. B

výborná znalost PC a kancelářských programů (Microsoft Office)

znalost SW pro elektronická výběrová řízení (např. PROE.BIZ)

Kompetence

  • efektivní komunikace
  • samostatnost
  • pečlivost
  • důslednost
  • objevování a orientace v informacích
Rozvoj

Další osobní růst

  • možnost seberealizace a dalšího odborného i osobního růstu
  • účast na firemním vzdělávacím programu
Nejčastěji vyhledávaná slova
Top