Skip to main content
Hlavním současným zájmem společnosti SUEZ je schopnost zaručit kontinuitu kvalitního zákaznického servisu za všech okolností. To vyžaduje vnitřní organizaci zaměřenou na plnění očekávání zákazníků. Ve společnosti SUEZ je kultura zákazníka výsledkem smluvního a proaktivního závazku, který se promítá do nasazení účinných technických, lidských a logistických zdrojů.
Vaše výzvy

Vztahy se zákazníky - základní služba

Společnost SUEZ odpovídá za fakturaci více než 3 miliard kubických metrů vody po celém světě. Skupina proto usiluje o optimální řízení vztahů se zákazníky, a to bez ohledu na to, zda se jedná o orgány veřejné nebo místní správy nebo o spotřebitele.

Společnost SUEZ poskytuje své zkušenosti založené na kvalitních vztazích se zákazníky na místní úrovni, na zvyšování jejich povědomí, poskytování informací a řízení všech typů operací.

Společnost SUEZ významně přepracovala svůj zákaznický informační systém. Poskytujeme personalizovanější a účinnější služby pro uživatele s cílem:

  • Uspokojovat jejich potřeby.
  • Poskytovat jim více svobody.
  • Usnadňovat jejich každodenní život.
  • Naslouchat jim a předvídat jejich potřeby.
> 3
miliardy m3
vody fakturované po celém světě
24/7
365 dnů/rok
garance nepřetržitého provozu
1. cena
za vztahy se zákazníky v roce 2009 ve Francii
Naše řešení

Personalizovaný a kvalitativní zákaznický servis zaměřený na přístup k vodě

Poskytujeme řadu doplňkových a adaptabilních řešení pro zvýšení spokojenosti zákazníků, implementaci práva na vodu a ochranu vodních zdrojů. Toto integrované řešení nám umožňuje kombinovat zákaznické zkušenosti s odpovědným přístupem.

Nejčastěji vyhledávaná slova
Top